Indien u iemand van deze kinderen kent, of u weet meer over de meisjesschool, dan horen wij het graag van jullie.
Als alles volgens plan verloopt, verhuist één van de grootste bedrijven van België eind november naar haar nieuwe gebouwen in Vilvoorde.
Na meer dan 15 jaar bij ISS gewerkt te hebben, verplaatsen wij het Belgische hoofdkantoor van de oude Kodak-gebouwen in Koningslo naar splinternieuwe kantoren in Peutie.
Het nieuwe hoofdkantoor zal plaats bieden aan 180 medewerkers. De medewerkers van het hoofdkantoor verhuizen in de loop van oktober 2016, de medewerkers van het kantoor in Anderlecht vervoegen ons in de loop van het jaar 2017.
De verhuis naar het nieuwe hoofdkantoor kadert in een nieuw organisatiemodel dat ISS BELUX moet toelaten klanten optimaal te bedienen.
In het nieuwe gebouw past ISS de recentste inzichten toe op het vlak van ergonomie en ecologie. ‘Better & Happy @ Work’ is daarbij het streefdoel.
Van 13u tot 20u zullen meer dan 1,000 leerlingen en volwassenen rondjes lopen in het Prinsenbos ten voordele van de vzw Duchenne Parent Project.
Kom mee supporteren of nog beter, schrijf je ook in en zoek sponsors om je te steunen.